"Dia Bukan Bukan Isteri Aku.. Dia Takkan Curang Kalau Dia Betul Isteri Aku..", Lelaki Terkejut Besar Apabila Isterinya Disumpah Selepas Perbuatan Curang Bersama Teman Lelaki..


Aku perhatikan sejak kebelakangan ini ramai blogger memainkan sedutan video yang menunjukkan imej seakan perempuan tengah merangkak. Ramai juga mengatakan ini adalah sumpahan oleh seorang suami yang kecewa apabila mendapat tahu isterinya berzina. 

Jika benar cerita ini, keluarkanlah kenyataan sisuami yang mengatakan dia yang sumpah isterinya. Kenapa tidak keluarkan rakaman tersebut? 

Si perempuan yang berzina sudah disumpah jadi batu..ke mana pasangan zina muhsan ni? Lari ke lelaki tu?

Oklah kita ambil kaedah sains..cuba scan sket apa yang ada dalam batu tu..

Pelislah jangan mudah sangat percaya dengan Mitos cerita karut marut ni.janganlah jadi macam puak PASNgok..semua masalah berlaku dalam dunia ni nak salahkan UMNO...heran aku...kata masuk syurga tapi macam ni perangai orang ahli syurga versi PASNgok...

Aku malas nak menulis panjang..jom tengok gambar di bawah..tak ada ke nak kata disumpah juga??..ni semua kejadian Allah S.W.T lah wey...




KLIK LIKE JIKA ANDA RASA PERKONGSIAN INI SANGAT BERGUNA

Post a Comment

emo-but-icon


loading...

Popular

Arkib

item