"Dah Tak Selamat Nak Hantar Anak Ke sekolah.. Baru tingkatan Satu Dah Boleh Merogol! Sangat Melampau! Ini Semua Salah . . ."





KUALA LUMPUR- seorang remaja berumur 13 tahun cuba untuk merogol wanita yang berumur 28 tahun di tandas sebuah stesen minyak yg terletak di Jalan Munshi Abdullah. Kejadian ini berlaku pada pukul 4.25 petang di hari itu , sebelum kejadian itu mangsa hendak keluar dari tandas dan tiba-tiba seorang remaja lelaki meluru kearahnya dengan memaksa mangsa masuk balik ke dalam tandas.

"saya sedang meninggalkan tandas itu ketika dia meluru kearah saya dan segera menutup mulut saya. Dia cuba mencium pipi saya dan meraba dada saya ketika saya cuba untuk melepaskan diri."




Mangsa berkata , beliau sempat menjerit selepas mengigit jari remaja tersebut ketika bergelut dengannya untuk membuka pintu.

"saya sempat menghadang pintu itu daripada ditutup menggunakan tangan saya."

kejadian ini didengar oleh beberapa orang di luar tandas itu, mereka menghulurkan bantuan selepas mendengar jeritan mangsa itu.

Ketika suspek cuba untuk melarikan dirinya, suspek berjaya ditangkap oleh pekerja stesen minyak itu dan suspek itu dikurung dalam tandas lelaki sehingga polis datang.



KLIK LIKE JIKA ANDA RASA PERKONGSIAN INI SANGAT BERGUNA

Post a Comment

emo-but-icon


loading...

Popular

Arkib

item