"Abang.. Kenapa Ni.. Keras Sangat.. Dah Masuk Dalam Pun Keras Lagi.. Boleh Patah Macam Ni Bang.... Keras Sangat..", Wanita Ini Terima Kejutan Keras Dari Suami.. Bila Dibuka Rupanya Suami Dia. . .

Mesti excited kan bila hari lahir kita tiba? Kadang – kadang tu bukan teruja sebab nak dapat hadiah yang fancy -fancy tapi cukup lah sekadar ada yang mengingati hari kelahiran kita. Ucapan ingatan tulus ikhlas pun dah memadai sebenarnya.. Tapi kalau ada yang nak bagi hadiah apa salahnya.. Orang kata rezeki jangan ditolak. Hee..
Pernah tak korang kena prank dengan siapa – siapa masa birthday? Haaa.. Ni kami share sikit tentang isteri yang di prank oleh suami semasa harijadinya. Menurut sumber, pada mula si suami beriya cakap nak bagi hadiah aiskrim je sebab mereka pun baru berkahwin dan tak berapa nak stabil lagi.. Isterinya faham keadaan itu dan tetap happy je walaupun hanya akan dihadiahkan aiskrim.. Aiskrim kot siapa tak suka, lagi – lagi musim panas ni.. Bila tiba hari yang dinantikan si isteri pun terkejut bila didalam aiskrim tu ada harga yang istimewa.. Nak tahu apa, baca kisah dibawah ni..



omel je kan diorang ni! Apa pun kami ucapkan selamat hari lahir Esyazawani, semoga diberi kesihatan dan dirahmati! Kepada isteri yang tak dapat surprise tu jangan lah kecewa okay. Sebab lain orang lain cara tunjukkan kasih sayang! Yang penting rumah tangga harmoni dan jangan gaduh – gaduh tau! Heee

KLIK LIKE JIKA ANDA RASA PERKONGSIAN INI SANGAT BERGUNA

Post a Comment

emo-but-icon


loading...

Popular

Arkib

item