"Pelik Kenapa Suami Selalu Balik Kerja Dengan Keadaan Penat.. Dan Bahagian Kemaluannya Sentiasa Akan Berair Seperti Selepas Melakukan Hubugan S3ks.. Akhirnya Suami Berlaku Jujur Selama Ini Dia Selalu Pergi Ke. . ."

hye admin.. terima kasih post luahan saya..
saya baru berkahwin beberapa bulan.. saya & suami bercinta dari zaman sekolAh.. dari zaman bas,moto smpai la ada kereta.. saya syg dye.. kite org happy.. org sekeliling kalau tegok nmpk yg dye syg saya... tapi hakikatnye.. sepanjang 7tahun becinta dye bnyk kali curang n melakukan hubungan sex dgn perempuan lain..spnjng tu jugak saya cuba pujuk hati tiap kali dye pujuk n cuba untuk berubah.. tapi yg buat saya nk meluah disebabkn.. masa baru beberapa bulan khwin suami cerita niat untuk jujur kepada sya yg semasa bertunang dye selalu melanggan pelacur dn kerumah urut,.. hati n jiwa saya kosong bila dengar smpai ke hari ni... bila saya tnya knpe buat saya,knpe xjaga hubungan, knpe smpai hati balas ni semua dekat saya.. sya lah org yg ada time dye susah,dye xd duit untuk mkn, sya lah yg hadap tiap kali dye nagis rindukn kasih syg fmly.. dye ank yatim kematin ibu.. hiduo bersama ayah n kakak.. perhatian keluarga sngt la kurang.. saya & ibu la tempat dye menumpang kasih dari start bercinta.. tapi jawapan yg saya dpt.. dye xpikir saya.. dye pikir nafsu dye.. saya tanya xterbayang ke muka sya tiap kali nk buat silap.. dye ckp x terbayang langsung.. bila dh jadi isteri hati saya makin mudah tersentuh.. masa bercinta saya dh lalui tapi untuk kali ni.. betul2 terkesan.. sya cuba untuk lupakn n pujuk hati.. tapi saya betul2 xkuat.. start dari tu saya berubah jadi pendiam. mudah beremosi.. cepat sedih diri xdhargai..knpe la sya yg lalui semua ni.. ape silap saya pada dye.. saya luah dlm page ni sebab saya perasan husband selalu baca dlm ni.. saya nk dye paham n baca tiap ape perasaan isteri2 kat luar sana bila lalui ape yg saya lalui skrng.. sya jadi takut n sentiasa rasa saya akn kene lagi.. saya mintak untuk berpisah.. tapi dye tetap bkeras xnk... sedih... saya masih baru dlm alam rumahtangga..saya perlukan nasihat..

KLIK LIKE JIKA ANDA RASA PERKONGSIAN INI SANGAT BERGUNA

Post a Comment

emo-but-icon


loading...

Popular

Arkib

item