"Kau Dah Kenapa Panggil Aku Makcik? Aku Ni Makcik Kau Ke? Tolong Panggil Nama Saya.. Liz..", Cuma Kerana Dipanggil Makcik.. Pelakon Haliza Misbun Sembur Remaja Ini..

 "Jangan Panggil Saya 'Aunty', Panggil Liz" - Haliza Misbun

 
PETALING JAYA: Pelakon Haliza Misbun memberitahu dia tidak membenarkan orang yang lebih muda termasuk anak-anak saudaranya memanggil dirinya sebagai kakak atau aunty.

Haliza, 43, berkata, perkara tersebut merupakan salah satu cara untuk dia berasa sentiasa muda dan memberi kesan positif terhadap dirinya.

"Jangan panggil saya kakak, panggil saya nama sahaja, Liz (Haliza), anak-anak saudara saya yang kecil-kecil semuanya saya minta mereka panggil Liz sahaja.

"Panggilan ini sebenarnya mempengaruhi kita punya psikologi dan ia benar-benar memberi kesan kepada diri saya untuk rasa positif dan sentiasa muda. Selain saya mengamalkan gaya hidup sihat dengan bersenam," ujarnya kepada mStar Online.

Imej terbaharu Haliza Misbun
Haliza ditemui pada sidang media drama adaptasi Selamat Malam Tan Sri arahan Raja Mukhriz di sini, Selasa.


KLIK LIKE JIKA ANDA RASA PERKONGSIAN INI SANGAT BERGUNA

Post a Comment

emo-but-icon


loading...

Popular

Arkib

item