"Lepas Kami Keluar Makan Saya Terasa Khayal.. Dan Dia Membawa Saya Ke Bilik Sewanya Selepas Itu Saya Tidak Sedar Apa Sehingga Pagi Esok Saya Tengok Di Facebook Sudah Viral Video Saya Sedang. . ."


Astagfirullah hal azimmm! Video apa jadahnya ‘disajikan’ ni weiii?? ‘Setan’ mana lah terlepas ni?? Haishhh!

Mana lah perginya akal dua mangkok ayun kat atas tu yer?? Mengucap panjang lah petang-petang ni melihat video dorang ditayangkan selamba di laman sosial. Speechless!

Sedih sangat tu bila melihat perempuan sendiri yang muat naik video tak senonoh macam tu di media sosial, selamba jer dorang muat naik tanpa fikir kesan kepada dorang nanti.

Macam minah sengal tu lah, bangga betul muat naik video mengaibkan tu di laman sosial. Dah tak takut dosa agaknya yer??

Minah tu bukan tak sedar video macam tu akan menjatuh maruah dia sendiri, tapi disebabkan keseronokan dibuai dengan belaian jantan yang menjahanamkan dirinya membuat dia tak sedar diri!

KLIK LIKE JIKA ANDA RASA PERKONGSIAN INI SANGAT BERGUNA

Post a Comment

emo-but-icon


loading...

Popular

Arkib

item