"Aku Pakai Coli Ke Tak Pakai Ke Tetek Aku Tetap Akan...", Tidak Tahan Dengan Kritik Dan Nasihat Orang Ramai Akhirnya Raysha Rizrose Terpaksa Dedahkan Kenapa Buah Dadanya Kelihatan Di ASK 2016


Hadir ke sebuah majlis anugerah dengan memakai gaun panjang tidak berlengan baru-baru ini, Raysha Rizrose nampaknya dikritik hebat apabila tampil seksi bersama kakaknya, Nelydia Senrose. Walaupun menerima pelbagai dakwaan pedas seperti tidak memakai coli, Raysha tidak kisah dengan kritikan peminat yang cuba menasihatinya untuk berpakaian sopan.

“Terus-terang, geli hati pula membaca komen mengenai gambar saya yang dimuat naik kakak saya, Nelydia di Instagram. Terutama komen yang cuba menasihati saya dan sebagainya. Ramai juga mengatakan saya tidak memakai coli padahal saya pakai. Cuma baju itu memang begitu potongannya kerana kainnya tebal, kalau saya pakai coli atau tak, ia tetap akan kelihatan begitu”
“Baju itu pun pilihan kedua kerana gaun yang patut saya gayakan rupanya agak sempit. Maka, saya terpaksa pilih gaun terbabit di saat akhir,” katanya kepada Harian Metro mengenai penampilannya bersama Nelydia Senrose sewaktu menghadiri Anugerah Skrin (ASK 2016).
Terd


ahulu, Nelydia telah memuat naik sekeping gambar beliau dan adiknya ketika menghadiri Anugerah Skrin 2016 (ASK 2016). Gambar yang diambil di karpet merah acara itu menunjukkan Raysha memakai gaun berwarna hitam, berlengan sebelah manakala Nelydia pula memakai gaun ketat berwarna kelabu juga tidak berlengan serta menampakkan bentuk badan.

Bagaimanapun gambar berkenaan mengundang kemarahan orang ramai yang mula mengkritik penampilan seksi dua beradik ini yang dilihat keterlaluan untuk seorang beragama Islam. Mungkin kerana tidak tahan dengan kritikan pedas peminat, Nelydia dikatakan telah menutup ruangan komen di laman sosial, Instagram selepas memuat naik gambar tersebut.
 

KLIK LIKE JIKA ANDA RASA PERKONGSIAN INI SANGAT BERGUNA

Post a Comment

emo-but-icon


loading...

Popular

Arkib

item