"Aku Dah Agak Dia Ni Propa Lebih, Pakai Tudung Sekarang Dah Berani Tunjuk Lengan, Terbaru Ni Tengok Berpegang Tangan Dengan Fattah Selamber Je, Dia Ingat Orang Tak Nampak.. Tengok Sendiri"

8-saya-kesian-pada-neelofa-dia-bertubuh-kecil-rotikaya

Nampaknya kini anda sedang membaca artikel tentang Neelofa dan Fattah Amin lagi, tahniah. Untuk perkembangan terbaru pasangan ini, nampaknya ada gambar mereka tersebar yang menampakkan Fattah sedang memegang lengan Neelofa (rujuk gambar).

8-saya-kesian-pada-neelofa-dia-bertubuh-kecil-rotikaya


Gambar tersebut kemudiannnya melalui penilaian tahap dosa oleh warga laman sosial dan juga cemuhan yang dilemparkan mempertikaikan kewajaran Fattah memegang Neelofa. Namun bagi Fattah, dia ada sebab tersendiri bertindak romantis sedemikian rupa.
“Kalau nak tahu ketibaan kami di Brunei disambut dengan meriah malah ramai peminat menanti kami di balai ketibaan. Keadaan memang sesak. Walaupun ada pengawal peribadi, keadaan jadi tidak terkawal”

Sementara itu dalam perkembangan sama, Fattah juga menafikan bahawa Neelofa menghalangnya untuk berlakon bersama Mira Filzah. Sebaliknya apa yang terjadi adalah kerana Fattah terlalu sibuk menguruskan kafe dan gimnasium miliknya ketika ini. “Pada masa sama, saya terpaksa melindungi Neelofa daripada dihimpit peminat. Saya kasihan dengan dia apatah lagi dia bertubuh kecil. Kiranya apa yang hangat tersebar itu bukanlah disengajakan,” jelasnya kepada Harian Metro. Bagus Fattah, melindungi wanita yang lemah ya?

KLIK LIKE JIKA ANDA RASA PERKONGSIAN INI SANGAT BERGUNA

Post a Comment

emo-but-icon


loading...

Popular

Arkib

item